niedziela, 27 października 2013

UWAGA!!!

Z racji, że pod 2 rozdziałem na tym blogu pojawiły się tylko dwa komentarze, podczas gdy pod rozdziałem 1 było 7 komentarzy, a pod prologiem 8, uroczyście ogłaszam, że rozdział się dzisiaj nie pojawi!   Dokładnie wiem, ile osób odwiedziło tego bloga, a co najmniej połowa z nich czytała notki, ale nie chciało im się zostawić komentarza, także mi dzisiaj nie chce się dodać rozdziału 3. Przykre, ale prawdziwe. Więc jeżeli chcecie, aby rozdział pojawił się jeszcze dzisiaj, zostawcie po sobie jakiś komentarz, nawet kropkę. Jeżeli będą wyświetlenia tej notki a nie będzie komentarzy, bloga zawieszam mimo tego, że mam dalsze rozdziały. Tak więc weźcie sobie moje słowa do serca i zastanówcie się, czy naprawdę tego chcecie. Nie informuję 5 osób po to, aby tylko przeczytały nowy rozdział i już. Oczekuję komentarza! Waszej opinii, ponieważ wtedy wiem, że ktoś to czyta i mam dla kogo wstawiać notki. 

Do roboty! Pokażcie, czy mam dla kogo pisać czy wolicie, abym zawiesiła bloga. Decyzja należy do was. 

6 komentarzy: